واردات کالا از چین به ایران

واردات کالا از چین به ایران با شرکت بازرگانی پرشین جی تی

امروزه چین به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهان، به مقصدی جذاب برای تجار و بازرگانان تبدیل شده است. شرکت بازرگانی پرشین جی تی با سابقه درخشان در زمینه واردات کالا از چین، آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان در این زمینه می باشد.

حمل بار از چین به گمرک بوشهر

مجموعه پرشین جی تی با سالها تجربه در زمینه واردات انواع کالا از کشور چین و ترخیص در گمرک بوشهر، یکی از معتبرترین شرکت های بازرگانی در این حوزه می باشد. کارشناسان باتجربه ما آماده هستن به تجربیات شان را در اختیار شما قرار دهند.

خدمات شرکت بازرگانی پرشین جی تی:

انتخاب و تامین کالا: با توجه به نیاز و سلیقه شما، بهترین و باکیفیت ترین کالاها را از معتبرترین تامین کنندگان چینی پیدا می کنیم. مذاکره و عقد قرارداد: با تسلط به زبان چینی و شناخت قوانین و مقررات تجاری این کشور، مذاکرات را به نفع شما انجام داده و قراردادهای اصولی منعقد می نماییم. حمل و نقل: با استفاده از روش های مختلف حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی، کالای شما را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه به ایران حمل می کنیم. ترخیص کالا از گمرک: با تجربه و تخصص کارشناسان ما، ترخیص کالا از گمرک در کوتاه ترین زمان و با کمترین تشریفات انجام خواهد شد. خدمات پس از فروش: پس از ترخیص کالا نیز در کنار شما خواهیم بود و در صورت بروز هر گونه مشکل، پاسخگوی شما خواهیم بود.

مزایای واردات کالا از چین با شرکت بازرگانی پرشین جی تی:

صرفه جویی در زمان و هزینه: با سپردن امور مربوط به واردات به ما، می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. کاهش ریسک: با استفاده از تجربه و تخصص ما، ریسک تجارت با چین را به حداقل خواهید رساند. دسترسی به تنوع کالایی: با کمک ما می توانید به طیف گسترده ای از کالاهای چینی دسترسی داشته باشید. اطمینان از کیفیت: ما کیفیت کالاهای شما را قبل از حمل و نقل به ایران تضمین می کنیم.

کارگو از چین

کسانی که علاقه ‏مند به کار بازرگانی و تجارت هستند و قصد دارند تا کالاهای خود را از کشور چین خرید کنند و وارد بازار ایران نمایند باید ابتدا با بازارهای کشور چین و مراکز خرید عمده و همچنین با نحوه ارسال بار از چین به ایران و انوع روش‏های حمل‏و‏نقل، هزینه‏های آنها و ترخیص کالا آشنایی داشته باشند. یکی از این مفاهیم نحوه انتخاب صحیح شرکت کارگو از چین می‏باشد که ما قصد داریم تا در این مقاله به توضیح آن بپردازیم.

معادل اصطلاح کارگو در فارسی همان بار می‏باشد، بار یا محموله‏ هایی که از طریق کشتی، هواپیما، قطار از کشور چین به ایران به منظور اهداف تجاری و حرفه‏ای وارد می‏شوند.

اگر قصد دارید از چین کالا وارد نمایید، به نظر شما کدام سیستم حمل‏ و ‏نقل برای شما بهتر است؟ حمل ‏و ‏نقل دریایی یا هوایی؟ هر نوع حمل ‏و ‏نقلی برای خود مزایا و معایبی دارد که ما در این مقاله قصد داشته‏ایم تا به برخی از آنها نگاهی بیندازیم.

یکی از نگرانی‏ های خریداران هنگام واردات کالا از چین، این است که از کدام روش حمل‏و‏نقل استفاده کنند. حمل‏و‏نقل دریایی ممکن است پاسخ بسیاری از افراد باشد که با حجم زیادی از کالاها سر و کار دارند، چرا که ارزان‏تر از دیگر خدمات حمل‏و‏نقل می‏باشد. افرادی نیز ممکن است به دلیل برتری زمانی حمل‏ و ‏نقل هوایی را انتخاب کنند. علاوه بر هزینه و زمان محموله‏هایی که از چین به ایران حمل می‏شوند برای انتخاب شرکت کارگو از چین، باید نوع کالاهایی که دارید، خطر آسیب و صدمه در حین حمل‏و‏نقل و حتی اثرات زیست محیطی را نیز در نظر بگیرید.

هزینه حمل بار از چین

قطعاً حمل‏ و‏ نقل هوایی گرانتر است – طبق اعلام بانک جهانی حداقل ۱۲ الی ۱۶ برابر هزینه حمل‏ و ‏نقل دریایی – چرا که ظرفیت هواپیما محدودتر از ظرفیت کشتی می‏باشد. به همین دلیل است که در حدود ۹۰ درصد از حمل‏و‏نقل محموله‏‌ها از طریق دریایی می‌‏باشد.

به غیر از شیوه حمل‏ و‏ نقل، حجم و وزن نیز در هزینه آن تأثیرگذار می‏باشد. شاید حمل بار از چین به ایران برای یک محموله کوچکتر از طریق هوایی مقرون به صرفه تر از حمل دریایی آن باشد.

علاوه بر هزینه حمل‏ و ‏نقل، در هر دو حالت در مقصد کالاهای شما شامل هزینه‏های ترخیص کالا از گمرک خواهد شد. به یاد داشته باشید که، اگر محموله‏‌های دریایی شما از LCL (کمتر از بار کانتینر) باشد و FCL( بار کامل کانتینر) نباشد، ممکن است شامل هزینه‏ های اضافی باشد که محموله LCL خود را به همراه سایر محموله‏ها در یک کانتینر حمل می‏‌کنند.

زمان حمل بار از چین

در این مورد حمل‏ و‏ نقل هوایی برنده است. زمان حمل ‏و‏ نقل دریایی، ممکن است بین ۳ تا ۵ روز و حداکثر تا ۱۰ روز طول بکشد. در ضمن باید به خاطر داشته باشید که در حمل ونقل دریایی، کشتی‏ ها فقط در بنادر خاصی می روند که ممکن است از انبار یا کارخانه شما فاصله زیادی داشته باشد که باید هزینه حمل از بندر تا مقصد مورد نظر خود را نیز باید به هزینه‏های کارگو از چین اضافه نمایید.

قابلیت اطمینان

در هر دو حالت حمل‏و‏نقل دریایی و هوایی به آب‏وهوای خوب وابسته هستند. اما هواپیماها بهتر به برنامه های خود پایبند هستند. محموله‏ های دریایی ممکن است شامل تأخیر به دلیل آب‏وهوای بد یا ازدحام در بنادر مواجه شوند. اما تعداد برنامه‏ های پروازهای هوایی بیشتر از حمل‏و‏نقل کشتی‏ ها است. اگر محموله شما پروازی را از دست بدهد طولی نمی‏‌کشد که می‏تواند در پرواز بعدی قرار بگیرد. اما کشتی‌‏های باری دارای برنامه هفتگی هستند و تا زمان بارگیری بعدی باید منتظر بمانند.

محدودیت‏ های حمل ‏و‏نقل هوایی در برابر دریایی

به دلیل حجم و فضای خوبی که در کشتی‏ها وجود دارد می‏توانند هر چیزی را در درون خود جای دهند. این کالاها می‏تواند از ماشین آلات سنگین گرفته تا قطعات هواپیما باشد اما در مقابل حمل‏و‏نقل هوایی محدودیت‏هایی دارد.

در کنار کاهش زمان انتظار برای تحویل کالاها از طریق حمل و نقل هوایی، حمل‏و‏نقل هوایی محدودیت هایی نیز دارد. یکسری از اقلام وجود دارند که حمل ونقل آنها از طریق هوایی ممنوع و یا برای حمل دارای محدودیت هستند. این اقلام ممکن است شامل، عطرها و گازها، مواد سمی و یا خورنده، وسایل مغناطیسی، مواد شیمیایی و… باشد. البته این لیست در هر کشوری متفاوت می‏باشد و شما هنگام انتخاب کارگو از چین باید به این موارد توجه داشته باشید.

اثرات زیست محیطی

در پایان، شما نباید فقط زمان و هزینه را در نظر بگیرید. در مورد تأثیرات زیست محیطی در این کره خاکی نیز باشد فکر کنید. طبق بررسی‏ های انجام شده، در حمل‏ونقل هوایی ۵۰۰ گرم دی‏ اکسیدکربن در هر تن بار در یک کیلومتر ساطع می‏شود. برای محموله ‏های حمل شده از طریق دریا توسط یک کشتی ۱۰ الی ۴۰ گرم دی‏اکسیدکربن در هر تن بار در یک کیلومتر ساطع می‏شود.

خدمات کارگو از چین:

کمک به خریدار برای یافتن محصولات مورد نظر خود.

یافتن و معرفی بهترین شرکت‏ها برای خرید محصولات با بهترین کیفیت

تهیه لیست کارخانه ‏های تولید کننده کالاهای مورد نظر و مقایسه قیمت و کیفیت محصولات

خدمات حمل بار از چین به شما کمک می‏کند تا به طور مستقیم از تولیدکننده خرید نمایید که در کاهش هزینه‏ها به شما کمک زیادی خواهد شد.

در جریان روند خرید از چین، کارگو همواره در بازدید از کارخانه‏ها و همینطور شرکت‏های دیگر چین در کنار خریداران می‏باشد.

تمامی خدماتی که مورد نیاز افراد است از جمله، تهیه بلیط، ویزا، رزرو هتل و سرویس‏های حمل‏ و ‏نقل کارگو در کنار افراد است.

در کلیه مسیر، یک مترجم همراه افراد می‏باشد و خدمات انتقال ارز را ارائه می‏نماید.

خدمات حمل ‏و ‏نقل محموله از چین تا ایران برای افراد مهیا شده است.

برای انتخاب شرکت خدمات کارگو از چین نکات زیر را در نظر بگیرید.

قبل از انتخاب هر از شرکت‏ های حمل بار از چین ابتدا از نحوه بسته ‏بندی کالاها اطمینان حاصل کنید. روش بسته‏بندی مهم می‏باشد چرا که محموله شما را از فشار غیرضروری که ممکن است باعث خسارت به بار شود حفظ می‏کند. انواع مختلفی از انواع بسته‏ بندی وجود دارد مانند بسته ‏بندی نرم‏افزاری، بسته ‏بندی مارک‏دار، بسته ‏بندی استاندارد.

حجم و ابعاد کالا باید به طور دقیق بررسی شود.

درخواست بار و محموله مورد نظر باید به شرکت ارائه گردد.

هزینه ‏های شرکت‏های کارگو از چین را با یکدیگر مقایسه کنید و در صورت مشاهده مغایرت هزینه‏ ها را بر طبق امکانات ارزیابی کنید.

مراحل اداری به طور دقیق انجام شود و در نهایت فاکتور بگیرید.

اجناس و کالاها باید در زمان مقرر تحویل داده شوند و برگه‏های رسید را نیز دریافت کنید.

از بیمه بودن کالاهای خود اطمینان حاصل کنید. بیمه بار برای بسیاری از کالاها مهم می‏باشد. این امر در صورت بروز هرگونه مشکل پیش بینی نشده‏ای از جمله آسیب دیدن و یا از بین رفتن به محموله‏ های شما، به شما احساس امنیت می‏دهد.